28 mars 2010

VU mars

Trots att det hade regnat hela dan så bestämde jag mig för att ge mig ut och gå VU ändå. Jag tog med mig paraplyet och gav mig iväg.
Först så gick jag, sen kutade jag i 15 min och sen gick jag igen, då började det helt plötsligt ösregna.
Tur jag hade paraplyet med mig.
Så jag gick medan det regnade och sen små joggade jag lite emellanåt. Det är ju lite jobbigt att springa med ett paraply under armen, men jag fick ändå en hyfsat bra tid.
Inte PB för VU, men väldigt nära, 1 min och 2 sek i från.
Lite retsamt helt klart, men det får lov att duga. Jag känner inte att jag vill ge mig ut och kuta hela rundan igen för att få en bättre tid.
Det här var sista månaden med VU nu och jag tror inte jag kommer hänga med på SU (sommarutmaningen). Det kommer finnas tillräckligt med 5 km lopp runt om för att jag ska få till minst ett i månaden ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar