10 mars 2010

Ny hårfärg

Den här gången blev det riktigt mörkt, med ljusa slingor överst (lite för ljusa tycker jag) och röda slingor underst.
Jag hoppas att den mörka färgen kommer att bli lite ljusare efter några tvättar så att de ljusa slingorna inte står ut i kontrast så mycket.

Tjejen som jag gick till klippte lite också och sen lockade hon mitt hår med locktång. Det blev så fint. Jag älskar lockar!
Jag bjuder på en lite kass bild från mobilkameran.



Jag måste köpa lite olika hårprodukter nu bara så att håret kan hålla sig fint och så lite spray och sånt så jag kan locka det själv sen när jag vill vara extra fin.

Sen vaxade hon mina ögonbryn också och färgade dem med samma färg som håret (den mörkbruna färgen). Det blev fint, men på nåt sätt så gnuggade hon huden lite väl hårt när hon tog bort vaxresterna så nu undrar jag om jag typ kommer få som skrapsår där. Det är inte så snyggt.
Ska nog inte vaxa ögonbrynen där nån mer gång. Jag kan gå till en salong nere på stan istället, där vet jag att de är riktigt bra, i alla fall en tjej. Hon är supernoga och det blir alltid bra när hon gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar