26 mars 2010

Veckans vikt.

Så den här veckan gick det inte riktigt lika bra. Jag har visserligen fuskat en hel del, så det var ju inte så förvånande att jag gått upp lite. 68 kg och +0,1 kg blev veckans resultat. Men jag känner mig nöjd ändå, om jag håller mig i skinnet den här veckan så kommer det nog bli ett litet minus till nästa vecka.

Jag har redan börjat att sköta mig, har inte ätit choklad på 2 dar nu och det funkar ju bra. Har ätit vettigt idag, men inte druckit tillräckligt med vatten tror jag.
Imorgon ska jag se till att jag dricker 2 liter vatten.

Idag var jag hos kiropraktorn igen (i onsdags var jag där för första gången) och han vill att jag ska komma tillbaka på måndag igen. Fan den här onda ryggen blir dyyyyr.
Ja, ja, det blir i alla fall sista gången på måndag, jag tänker inte gå dit nåt mer efter det även om han tycker det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar