3 mars 2010

Resultat

Så redan efter ett dygn har jag fått resultat. 68,9 kg på vågen och alltså -0,7 kg redan. Det kan ju vara så att det tar stopp runt 1 kg, men i vilket fall så känns det bra såhär initialt.

Jag drack bra med vatten hela dan igår, ca 2 liter eller mer och sen drack jag tre stora koppar med te också så det blir ju mer vätska i sig.

Hela dan kändes ok, ända tills jag kom till kvällen och 2 timmar efter middagen. Då var jag vrålhungrig igen. Det kändes inte så bra. Jag lyckades i alla fall somna och imorse var jag inte hungrig när jag vaknade. Det är ju lite konstigt.

Nu har jag i alla fall ätit min frukost och snart funderade jag på att sticka iväg till gymmet och köra dagens träning.

Appropå träning så har jag ordentlig träningsvärk i rumpan idag. Gårdagens utfall som inte kändes så jobbiga då känns desto mer idag.
Men det är ju bra, det betyder ju att musklerna fick sig en omgång igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar