3 mars 2010

Hungrig

Idag har jag varit hungrig nästan hela dan. Efter första mellanmålet så tyckte jag inte att det kändes så kul.
Vid lunch la jag till en halv grapefrukt och alldeles nyss åt jag en 100 kcal yoghurt.
Så dagens kalorier kommer landa på 70 mer än igår. Men det känns ändå helt ok.

Jag tränade inte på förmiddagen som jag först hade tänkt, det var nog lite dumt.
Nu måste jag träna nu på kvällen istället när jag redan är vrålhungrig.

Kanske ska käka lite middag innan jag sticker till gymmet i alla fall.
Det blir samma middag som igår, fast minus keson eftersom den tog slut igår. Eller så kanske sambon kommer ihåg att handla på vägen hem, så får vi keso ändå. Det visar sig.

Jag hoppas det blir lite bättre imorgon med hungern. För det är verkligen inte kul det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar