2 mars 2010

Vikt och mått

Imorse vägde och mätta jag mig inför min dietvecka. Vikten låg nog lite högt eftersom jag inte åt så bra igår. Det blev båda kycklingvingar och tårta igår nämligen, men vikten blev i alla fall 69,6 kg och jag utgår från det i alla fall.
Måtten var nästan desamma som sist jag mätte mig i januari.

Dagens mått:
2/3-10 (skillnaden är från 21/1-10)
Vikt: 69,6 kg +1,3 kg
Hals: 36 cm oförändrad
Arm, höger: 30 cm, spänd biceps 32 cm oförändrad
Arm, vänster: 30 cm, spänd biceps 32 cm oförändrad
Byst: 87 cm +1 cm
Under byst: 78 cm oförändrad
Midja: 74 cm oförändrad
Mage (över naveln): 84 cm +1 cm
Höft: 97 cm oförändrad
Stuss (rumpa): 101 cm -1 cm
Lår, höger: 62 cm +1 cm
Lår, vänster: 61 cm oförändrad
Vad, höger: 39 cm oförändrad
Vad, vänster: 39 cm oförändrad

Än så länge har jag klarat av frukost (Slim-fast dryck, 1 liten banan och en stor kopp grönt te) och första mellanmålet (1st 100 kcal bar och ett glas vatten). Mellanmålsbaren smakade som en Snickers nästan, med kola, nötter och choklad.
Nu lunch om 2 timmar och sedan äter jag med 2 timmars mellanrum mina 2 resterande mellanmålsbarer.
Till middag ikväll blir det kyckling wraps med ångad broccoli, strimlad grön paprika och en klick keso. Jag steker nog kycklingen i lite sweet-chilisås, det tycker jag är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar