5 mars 2010

Dag 4

Idag har det gått bra med maten. Jag skippade en av mellanmålsbarerna till fördel för keso med ananas istället. Mums det var riktigt gott och jag blev betydligt mättare av det.
Så idag blev det 1303 kcal för jag åt aldrig nåt mer mellanmål eftersom jag inte var hungrig. Hör ni, inte hungrig. Hahaha, superbra att jag lyckats krympa magsäcken så bra på bara 4 dar.

Körde simning idag och crawlade nästan hela tiden i 35 min. Det blev 1 km totalt och 100 m bröstsim som vila. Det kändes helt ok och jag tycker att det börjar gå bättre. Jag lyckades till och med andas på olika sidor på några längder.
Fast jag är fortfarande långsammare på crawl än på bröstsim, ca 30 s per 100 m.



Till middag idag blev det nästan samma som igår. Jag bytte ut broccolin och paprikan mot vitkålssallad med lingon. Fast det blev lite mycket sallad för min lilla matsäck, så nu är jag proppmätt. Det känns lite skumt mot tidigare dagars hunger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar