7 mars 2010

Dag 5

Igår gick det bra med maten ända fram till första mellanmålet, sen blev det nog lite för mycket kalorier över lag. Till lunch blev det en skål kycklingsoppa med vildris och en macka med rostbiff, ost och sallad, efter det ett mellanmål vid 16, då blev det en salladsvårrulle, mycket mumsigt.


På kvällen ville min sambo gå på en tysk resurang som jag egentligen inte gillar, men jag tänkte att jag kunde ge stället en andra chans. Där blev det en korvtallrik, med röd kål på tyskt vis och spätzel. Det var sådär. Nu har jag bestämt mig för att faktiskt inte gå tillbaka dit igen. Jag gillar inte det där stället.

Efter middan så hyrde vi en film och då åt jag en näve blandade nötter till den.
Så det var väl inte så förvånande att vågen visade 68,6 kg imorse.

Nåt som däremot oroar mig är att jag hela morgonen har varit yr i huvudet. Det känns skitjobbigt och konstigt. Jag hoppas det går över för annars kommer jag inte vilja göra nåt idag. Blir liksom lite illamående när jag rör på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar