19 mars 2010

Bra vecka

Den här veckan har gått bra, viktminskningen blev 1,2 kg och idag stannade vågen på 67,9 kg. Det känns riktigt bra och inte har jag varit det minsta hungrig denna vecka heller.
Idag blev det lite mer kolhydrater, både knäckemackor till mellis och pasta till middag. Allt för att ladda lite inför loppet imorgonbitti.
Sen kan jag ta det lungt i helgen och köra på med mindre kolhydrater igen. Eller lungt och lugnt, jag ska ju cykla 45 min på söndag.
Inga armhävningar varken idag eller igår. Jag har fått tillbaka smärtan i axeln tyvärr, så jag får nog lov att vila en vecka till. Får lov att ta det lungt med simmandet också. Körde crawl igår, men bröstsim idag för att låta axeln vila lite, idag blev det 1150 m på 31 minuter.

Nu är det dags att sova lite, ska ju gå upp rätt tidigt imorgon så jag hinner äta frukost och anmäla mig till loppet och värma upp innan kl 09:00 när startskottet går.
Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar