2 mars 2010

Första dagen

Jaha så har jag klarat av första dagen på dieten och allt känns faktiskt riktigt bra. Jag har varit lite småhungrig ibland, men eftersom jag ändå har kunnat äta med 2 timmars mellanrum hela dan har det ändå känts ok.

Det ska bli spännande att se vad det står för siffror på vågen imorgon.
Jag vet inte om det är det bästa nu att jag äter mitt största mål mat till middag, men det blir som det blir med det.
Man har ju hela natten sen då när kroppen inte får nåt, så jag tror ändå det är ok.

Alla olika barer jag ätit idag har varit goda. Smakat som godis typ. Jag kommer bara köra på det här artificiella den här veckan, sen blir det till att gå tillbaka till nyttig och ren mat.

Så då kommer jag behöva hålla lite mer koll på portionsstorlekarna och att ett snack är typ 100-150 kalorier och inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar