11 mars 2010

Burpees

Sjukt jobbig övning och verkligen ingen ny favorit.
Jag körde 5 set och första setet blev det 9 st, sen 7 st, 8 st, 9 st och sista orkade jag pressa ur mig 10 st.
Nu har jag bara 4 ggr kvar med lika många så har jag klarat utmaningen med råge.

Siffrorna från passet blev följande:
Tid 13:46 (inkl vila mellan seten)
Kalorier: 76 kcal
Puls: Max 164, Avg 121.

Sådär, lika bra att köra klart utfallen idag med så jag är klar med den delen.

På lördag får jag ta tag i plankan också så jag hinner med alla minuter innan månaden är slut.

Edit: Sådär då var det klart också, 70 st uppdelat på 2 set, 40 st, 30 st.
Tid: 4:24
Kalorier: 29 kcal
Puls: Max 158, Avg 133.

1 kommentar:

  1. åhh tack! ja jag har faktiskt tänkt försöka få till några morgonpromenader.. nackdelen är att jag går hemifrån kl 7 på morgonen för att komma till jobbet...
    men när våren kommer så jävlar!:D

    SvaraRadera