2 mars 2010

Snöfall och löpning


Jaha så var det dags nu igen. Snö. Som om vi inte har haft nog med snö. Snön hade ju nyss smält bort för tredje gången och nu kommer det då lite ny snö.
Eftersom jag skulle ha sprungit igår och inte gjorde det så var det löpning som stod på schemat idag istället.
Och jag var faktiskt riktigt sugen på att ge mig ut.
Så vadå att det snöar ute. På med långa varma strumpor, träningsbyxor, långärmad t-shirt, kortärmad t-shirt och sen en huvatröja överst. På med skorna och ett par fingervantar och sen var det bara att sticka iväg.
4 km, 27 min och nu är jag hemma igen.

Jag har ätit en 100 kcal yoghurt och druckit ett glas vatten och nu väntar jag bara på att det ska bli lunch. Ska nog köra mina armhävningar först så jag har det avklarat idag också.

Fotot lånat från hemsidan som står på fotot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar