30 november 2009

VU november

Vinterutmaningen november är nu avklarad. Det är en tävling på FunBeat där man ska ta sig 10 km på snabbast tid.
Jag känner fortfarande inte att mitt ben är riktigt redo för att springa, så jag gick min mil istället.
Jag var ute i 90 min och kom då nästan 11 km. Rätt bra jobbat faktiskt tycker jag.
Nu ska jag bara köra lite stretch så är även NU klar.

Resultatet blev så här:

114 /80 km
392 /300 armhävningar varav 196 /30 på tårna
4 /1 träningspass längre än 100 min
23 /15 träningspass
37 /30 min i plankan varav 23/10 på tårna
4 /4 30 minuter varje vecka ska tillägnas dig
2 /2 nya träningspass
4 /4 stretch/avslappnings/yoga etc pass

Godisfri höll jag mig hela utmaningen, men sista dagarna fuskade jag med lite vin och efterätt när vi blev bjudna på middag. Så nästan hela månaden höll jag mig ifrån gottis av alla former (både sött och salt) och alkohol.

Så jag ger mig själv godkänt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar