19 november 2009

En liten ide tar form

Snart är jag ju klar med min första ursprungliga utmaning B4L, det är 2 veckor kvar på den och sen har jag ju bestämt mig för att köra en extra vecka eftersom det är sista veckan innan semestern.

Sen när vi kommer tillbaka från resan så är det ju nytt år och jag har vilat från gymträningen i 2 veckor och då är det ju dags att anta nästa utmaning, nämligen 12 veckor med Jillian Michaels.
Det får bli hennes första bok, Winning by losing, först, sen blir det 30 dagar med henne igen och boken Making the cut.
Men redan nu har jag börjat fundera lite, hmmm, hur många veckor är det till min födelsedag 2010? Jo, det råkar vara så att det är exakt 24 veckor dit. Så jag skulle alltså hinna med 12 veckor av Making the cut också.

Hmm, det tål att tänkas på om det funkar.

Men först nu så ska jag bli klar med B4L och sen börja WBL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar