11 november 2009

Armhävningar

Igår blev det många armhävningar på gymmet. Jag lyckades göra 100 st totalt.
På knäna körde jag 30, 15, 15, 25 och på tårna 7, 8.
Ställningen i NU blir nu tårna totalt 63 st och knäna totalt 97 st. På lördag är det flera på tårna som gäller. Vill nämligen gärna försöka jämna ut ställningen till 120 st jämt för båda på lördag. Då blir det 80 st totalt och 57 på tårna och 23 på knäna (får se om jag pallar det).

Vikten fortsätter att gå nedåt vilket verkligen är skönt och en sorts bekräftelse på att jag gör rätt med både mat och träning. Dagens notering var 70,4 kg.
Jag längtar tills det är en 6:a först istället. Kanske på måndag, om jag sköter mig bra, vem vet.

Totala km antalet är uppe i 47,865 nu och jag väntar tills jag är uppe i jämna km den här gången innan jag ökar på mätaren.
Jag funderar lite på hur jag ska göra när jag klarat av allt i NU om jag ska fortsätta räkna för att se totalen vad november kan ge eller om jag bara konstaterar att jag klarat NU.
Tror jag bara konstaterar att jag klarat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar