28 november 2009

20-20-20

Ja, det var vad jag trodde att morgonens pass skulle vara, men oj vad jag blev besviken.
20-20-20 är ett pass (enligt beskrivningen) som innebär 20 min kondition, 20 min styrka och 20 min core, uppvärmning och stretch. Det lät spännande tyckte jag och eftersom jag behövde prova ett nytt pass så tyckte jag att det skulle passa.

När jag kom in i salen kl 9 i morse började jag ana oråd. Salen var halvfylld och alla hade stepbrädor framför sig. Oh, O!

Ledaren visade väldigt avancerade stegkombinationer och jag tappade bort mig på en gång. Det kändes INTE bra.

Jag stod i alla fall ut hela passet, fick väl in nåt steg här eller där, men gjorde mest fel hela tiden.
Nä, det här passet kommer jag ALDRIG mer gå tillbaka till. Blä!

Det enda positiva var att jag svettades rätt mycket och lyckades bränna hyfsat med kalorier.

Sen efter det så körde jag mitt vanliga 20 min kondition och 1 timme styrketräning.

Totaltid på gymmet blev 4 timmar!(jag åkte hemifrån 08:30 och kom hem 12:30)
Det blev en hel del snackat (utöver träningen) med folk jag kände och även några nya bekantskaper.
En riktigt bra morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar