7 november 2009

Första veckan i NU avslutad med MVG

Körde som vanligt kondition och styrka idag (lördag) och lyckades komma upp i 4,5 km rodd som kunde läggas till mina tidigare 11,5 km cykel och 3 km crosstrainer, så det blev alltså 19 km avklarade så här långt.
Fast sen gick jag ju fram och tillbaka till gymmet också så det blir 2,5 km till, totalt 21,5 km.
Körde plankan idag som min magövning på styrketräningen och gud va jobbigt det är. Fast inte så hemskt mycket i magen utan mest i armarna. Jag måste ha världens svagaste armar.
Jag pallar 1 min i sträck i taget på tårna, men sen går det bara inte mer.
Körde i alla fall 7 min plankan idag, så det blir totalt 5 min på tårna och 3 min på knäna (testade ju 1 min på tårna i måndags).

Sen körde jag ett ordentligt stretchpass på 32 min efter min träning.
Så nu fattas det bara 3 sånna pass också.

Sen är det ju även mindre än 30 dar kvar av min 12 veckorsutmaning. Tänk nu har jag kört i 8 veckor i sträck och det känns fortfarande ok. Fast det ska bli skönt när det är klart vill jag lova. Lite semester och sen köra igång med en ny utmaning efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar