8 november 2009

Lång skön höstpromenad

Dagens fina väder med strålande sol, klarblå himmel och +22,5 grader inbjöd ju verkligen till att ge sig ut och gå. Sagt och gjort. Nu är jag hemma igen och har avverkat 6 km. 27,8 km totalt (blev 28 på mätaren, men jag tar igen de där 0,2 en annan dag).

Eftersom jag inte gav mig iväg direkt efter lunch som jag hade tänkt så hann ju kl bli 14:20 redan innan jag kom iväg.
Så det var ju dags för ett mellanmål, så jag slank in i affären på väg till parken och köpte världens mumsigaste mellanmålsbar. Det är inget skumt i alls utan bara ren frukt och nötter. Lärabar heter de och de smaker jag testade idag blev Cherry pie och Lemon bar. Undra om dessa finns i Sverige också så ni kan testa för de var helt fantastiska.





Jag köpte 2 smaker till som jag ska testa en annan dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar