22 november 2009

NU ny uppdatering

Nu har jag klarat av några fler delar av NU.
Resultatet så här långt är:

Avklarade delmoment
86 /80 km
320 /300 armhävningar varav 160 /30 på tårna
1 /1 träningspass längre än 100 min
16 /15 träningspass
30 /30 min i plankan varav 18/10 på tårna

Delmoment med saker kvar
1 /2 nya träningspass
2 /4 stretch/avslappnings/yoga etc pass
3 /4 30 minuter varje vecka ska tillägnas dig

Det ser ju riktigt bra ut inför sista veckan. Det som varit lite jobbigt denna vecka är matdelen, jag har varit grymt chokladsugen och det ska bli skönt när utmaningen är över och jag kan få ta en liiiiten bit choklad nån gång ibland.
Jag har visserligen min fria dag kvar, men den vill jag spara till Thanksgiving nu på torsdag då jag tänker göra antingen äppelpaj eller pumpapaj till efterätt. Plus att jag kanske tänker ta ett glas vin eller nåt annat som är lite roligare än bara vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar