27 november 2009

Novemberutmaningen snart slut

Det är inte många dagar kvar nu på NU, det känns lite skönt samtidigt som det känns lite tråkigt. Det var kul att pressa sig lite och hålla sig i skinnet från gottis, men nu behövs en paus från det för att orka köra en nu i januari kanske.

Ställningen så här långt är:

Avklarade delmoment
92 /80 km
320 /300 armhävningar varav 160 /30 på tårna
4 /1 träningspass längre än 100 min
20 /15 träningspass
30 /30 min i plankan varav 18/10 på tårna
4 /4 30 minuter varje vecka ska tillägnas dig

Delmoment med saker kvar
1 /2 nya träningspass
3 /4 stretch/avslappnings/yoga etc pass

Bara 2 grejer kvar nu och det blir inga problem att klara av.

Tyvärr kommer det nog bli lite sämre på matfronten, för jag tänker faktiskt äta upp resten av desserten (chokladmousse) jag lagade igår idag. Kanske även dricka lite mer vin idag också. Vi köpte nämligen 2 flaskor vin, en röd och en vit och det röda var så gott att jag blev sugen på att prova det vita med.
Men godis kommer jag fortsätta hålla mig ifrån och det var ju det som var den ursprungliga utmaningen.
Så jag kan väl säga att jag klarar utmaningen ändå.

Jag bestämde mig för att uppdatera lite på övriga listan också med totalen på vad jag faktiskt har tränat den här månaden, det blev rätt många pass på över 100 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar