16 november 2009

Novemberutmaningen, halvtids resultat.

Novemberutmaningen går bra och jag är snart klar med det mesta.
Det känns lite kul faktiskt att det gått så pass bra, jag som trodde i början att jag skulle halka efter och inte hinna med allt.

Så här ser det ut än så länge:

78,8 /80 km
11 /15 träningspass
15 /30 min i plankan varav 9/10 på tårna
260 /300 armhävningar varav 130 /30 på tårna
1 /2 nya träningspass
2 /4 stretch/avslappnings/yoga etc pass
1 /1 träningspass längre än 100 min
2 /4 30 minuter varje vecka ska tillägnas dig

Idag blev det vattengympa igen på morgonen. Jag kom lite försent och missade typ första halvan av första passet, men jag hoppade i poolen och körde ändå. Sen var det ett pass till och det var riktigt jäkla jobbigt idag. Brände 393 kcal på pass nr 2 och det är sjukt bra för ett vattenpass för mig.
Jag måste ju tillägga att det nämligen ser ut som om man bränner mindre än man gör i vattnet eftersom pulsen ligger ungefär 17 slag lägre än på land eller ca 13 % lägre.

www.shapefit.com

Appropå förrgårdagens inlägg om fars dag, hahahah, ja, jag var visst lite fel ute där. Typ en vecka försent. Ja, ja det är inte så lätt när det inte firas på samma dag här i USA.
Pappa blev lite glad i alla fall av att jag ringde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar