19 november 2009

Ställningen i NU

Nu är det inte långt kvar här på utmaningens träningsdel. Vissa moment har jag faktiskt redan klarat. Några andra kommer jag köra det sista på imorgon och på lördag.
Ställningen så här lång är:

Avklarade delmoment
82,8 /80 km
320 /300 armhävningar varav 160 /30 på tårna
1 /1 träningspass längre än 100 min

Delmoment med saker kvar
1 /2 nya träningspass
2 /4 stretch/avslappnings/yoga etc pass
3 /4 30 minuter varje vecka ska tillägnas dig (gjorde en skön ansiktsmask idag)
14 /15 träningspass (kan ju räkna en långpromenad också och då skulle det vara 15 nu)
22 /30 min i plankan varav 13/10 på tårna

Imorgon blir det mer egentid i form av bio med en kompis och hennes dotter och sen en tjejkväll med en annan kompis på en pub (men utan alkohol).
Jag måste bara försöka hitta ytterligare ett nytt träningspass som jag inte testat tidigare. Det får väl bli i nästa vecka då.

Annars känns allt stabilt så här långt.
Vikten är även idag 69,9 kg så imorgon hoppas jag på samma siffror igen eller ytterligare lite lägre.

Jag tror att jag ska göra en uppdatering med nya foton och mätning redan på tisdag.
Alltså köra 2 veckors intervaller nu på slutet.
Visserligen blir det ju inte så stor skillnad mellan gångerna då, men det känns som om jag ändå har minskat lite sen 2 veckor sen.
På tisdag får jag se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar