27 november 2009

Lite krasslig

Jag har inte kännt mig på topp de senaste dagarna. Förra veckan så föll jag ihop av utmattning efter träningspasset och orkade knappt stå upp i duschen.
Gick och la mig efteråt och orkade inte röra på mig. På söndan hade jag feber och låg i soffan och sängen hela dan.
Ingen träning i måndags, men i tisdags kväll gick jag och tränade, det kändes sådär.
Kom iväg på yoga på onsdagskvällen och ut på en morgonpromenad/jogg på torsdag.

Idag var det meningen att jag skulle köra vattengympa imorse kl 8, men eftersom det blev rätt sent igår (somnade runt 1:30-2:00) så var jag inte precis på topp imorse.
Så det blev ingen träning.
Kanske att jag kommer iväg ikväll istället och kör lite styrketräning.

Jag känner mig inte helt frisk, hade lite hosta igår (borta idag) och känner mig lite snuvig idag. Lite krasslig som sagt, inte sjuk, men inte frisk heller.

Hoppas det går över snart, för jag känner mig liksom bara trött nu. All min fina nyvunna energi är liksom bortblåst.

Thanksgiving igår var i alla fall toppen. Det var bara jag och sambon och 5 kg kalkon. Hahahaha, det blev visst lite mycket mat.
Nu kommer vi ha frysen full av kalkon också, så det blir till att varva köttfärssås, lax och kalkon fram till resan. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar