14 november 2009

Fars dag imorgon

Ja, det får jag inte glömma bort, då blir nog lilla papsen ledsen. Sambons pappa fyller år idag, så honom måste vi ringa och gratta också, både idag och imorgon.

Dagens träningspass blev 4500 m rodd och 1 h i gymmet med överkropp på schemat.
Nu ligger mina km på 78,865, så inte mycket kvar nu på den delen.
Armhävningar gjorde jag också idag, fick ihop 100 st totalt, varav 33 på knäna och 67 på tårna. Klarade 15 st i sträck 2 ggr på tårna. Det är låångt kvar till ens 25 på raken. Jag undrar om jag verkligen kommer klara 50 st på tårna någonsin.
Alltså, såklart jag kommer, men det kommer nog ta sin tid innan jag är där (lite positivt tänkande såklart, det är viktigt).

Nu är det sluttränat för veckan och vecka 9 i challengen är också avklarad. 3 veckor kvar nu, bara 20 dagar på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar