6 juni 2010

Vecka 3

Sista dan på vecka 3 i M & F utmaningen och jag blev inte helt klar med träningen i fredags. Jag har fortfarande 3 benövningar kvar och sen blir det till att kuta milen efter det.
Mensen kom i fredags så jag var otroligt seg och hade absolut ingen träningslust, ändå körde jag på och höjde viktera liiite och lyckades i alla fall köra i 47 min.
Så typ 15 min benträning kvar och sen ca 65-70 min löpning på löpbandet inne. Det är nämligen på tok för varmt ute för att det ska vara skönt. Lunchdags snart och +30 i skuggan.

Ska bli kul att testa nya skorna idag också även om det blir på trista löpbandet.

Nästa vecka blir det nya bilder och mått för då är jag halvvägs. Dags att verkligen ta tag i dieten och sluta unna mig en massa god mat. Jag måste bli striktare om jag nu ska få fram några synliga muskler nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar