12 juni 2010

Lördagsmorgon med otroliga +34,2 grader

och moln. Tur är väl det för om det hade varit sol ute hade man tusan blivit stekt.
Ingen löpning blev det för mig imorse, det var ju redan +30 kl 8 på morgonen, så... pust.
Nä, det blir nog lite gymmande imorgon och inget långpass den här veckan heller. Aj, aj, aj, det är ju det man ska passa sig för, att hoppa över långpassen.

Idag ska vi åka och kolla på en body building competition. Jag har aldrig varit på en så jag tänkte det kunde vara kul att kolla in en, om jag nu ska försöka komma i tävlingsform till nästa år. Så jag vet lite vad som förväntas och kanske kan träffa nån som kan hjälpa till med posing och diet och lite annat som man behöver veta.
Jag är ju helt grön än så länge, så det kan nog bli nyttigt att kolla in de som varit med ett tag.

Visserligen vill jag ju inte bli body builder, utan jag vill vara med i en body fitness tävling. Inte lika stora muskler, utan mer en jämn och fin fysik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar