11 juni 2010

Slumber party och veckans vikt

Igår var det fullt upp hela dan. Direkt efter jobbet gick jag först på ett litet mingelparty för Young Professionals på ett av mina favvoställen i stan. Det var plockmat och dricka och fantastiskt trevligt.
Jag träffade bla en tjej som är massös och även håller på med sport stretching, så jag ska boka en tid hos henne så hon får ta sig ann mina knöliga och spända muskler.

Sen efter min blixtvisit på minglet så stack jag iväg till ett Slumber Party. Det låter som ett kalas för barn med pyjamas, men det var det inte! Nä, det var ett sex-leksaks party.
15 tjejer, plockmat (igen, ingen riktig middag), vin, drinkar och dildos.
Vi hade grymt kul och fick klämma och kolla på minst 10 olika dildos, smaka och känna på ett 15 tal olika oljor och krämer och en massa annat.
Det här var 3:e gången jag gick på ett toy-party och det här var nog det roligaste jag har varit på. Jag har varit på ett i Sverige och 2 st här i USA.

Tjejen som höll i demonstrationen var lite små galen och berätta roliga historier från andra partyn som hon haft. Bla brukade hon tydligen ha partyn på ett ålderdomshem och kvinnorna där var över 60 år upp till hennes äldsta deltagare på 76 år. Det brukade bli toppenglada när hon kom och levererade det de hade beställt. Sa att det var som rena julafton.
Appropå julafton, så hennes 2 barn vet inte att hon jobbar med sexleksaker utan hon har sagt till dem att hon jobbar för jultomten.
Grymt smart ju, barnen tror att hon har kontakter och uppför sig hela året.

Efter partyt gick jag och Bianca ut och tog varsin drink på lokala puben. Det var skönt att varva ner lite efter allt sexprat.

Det blev lite lagom sent och när jag kom hem var jag riktigt hungrig. Eftersom kl var efter 22 så blev det bara en ostmacka och ett glas vatten som avslutning, jag orkade inte ställa mig och laga mat mitt i natten.

Vaknade med lite huvudvärk i morse och ställde mig på vågen som snällt visade 68,8 kg och en nedgång på 0,4 kg sen förra veckan.
Betydligt mindre än vad jag hoppats på, men men...

Tog lite mått också, men foton får sambon ta imorgon.
Då lägger jag upp både foton och mått samtidigt.

Nu lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar