25 juni 2010

Bloggen Livsvinst

Jag har tidigare följt denna bloggerska på hennes viktresa och blivit mycket inspirerad av henne, men nu är det slut.
Jag orkar inte med allt daltande som folk kör med och hur hennes anhängare tycker det är helt ok att peppa henne när hon käkar sig upp i vikt igen.
Det är nåt fel där tycker jag.

Jag hade kommenterat och undrat hur det kom sig att hon valde det onyttigaste på menyn till frukost om hon nu vill gå ner i vikt eller försöka stå still i vikt. Till svar fick jag att hon väl fick välja vad hon ville och att hon stod för det. Ja, visst får hon äta vad hon vill. Visst, bra på alla sätt och vis. Förutom att hon då absolut inte kommer gå ner i vikt.

Så nu var det sista gången jag läste den där bloggen. Ingen inspiration längre. Inte kul, mest bara trist faktiskt.
Hej då Joanna och hoppas det går bra för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar