18 juni 2010

Härliga fredag

Jag älskar fredagar för då är jag ledig från jobbet och kan göra precis vad jag vill. Visserligen sköter jag disk, tvätt och städning på fredagar, men det är ändå toppendagar.

Idag köpte jag 2 par nya skor och 3 tröjor och 3 halsband. Jag ska ta lite bilder på dem sen. Nu behöver jag verkligen rensa ur min garderob. Jag har grymt många par skor som jag aldrig använder och som tar upp massor av plats i garderoben.
Jag borde nog rensa ur lite kläder också som jag typ aldrig använder.

Kanske borde slänga upp lite på e-bay eller ha en garage sale eller nåt.
Skulle ju vara soft om man kunde få nån tia eller så för allt som man inte använder längre.
Flera par av skorna har jag dessutom knappt aldrig använt. De har antingen visat sig vara för stora eller för små, eller inte passa på mina konstiga fötter. Jag har ju höga fotvalv och då funkar inte alla skor.

Oj, höll ju aldeles på att glömma att det var vägdag idag också. Körde en rätt tidig vägning eftersom jag skulle vara hos läkaren för årlig koll kl 08:30.
Dagens resultat var inte så kul, 69,6 kg och upp nästan 1 kg från förra veckan.
Blä.
Jag går sakta men säkert bara uppåt och uppåt i vikt. Jag som var nere på 67,2 kg för några veckor sen.
Jaha, hur f@n gör man egentligen för att gå ner i vikt?
Jag tränar ju på bra, äter bra, tycker jag, men tydligen inte tillräckligt bra för att gå ner i vikt.
Jag vet inte hur jag ska orka skärpa mig ännu mer.
Jag vill ju orka med träningen också, inte svälta mig ner i vikt.
Fast det verkar ju vara enda sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar