8 juni 2010

Kortare löprunda

Första löpturen med nya skorna blev igår kväll. Jag kutade med sambon som hade 305:an på sig och vi körde 3 km åt ena hållet och sen hem samma väg igen. Skorna kändes bra, men kroppen var trött. Jag fick lov att gå en del och kom långt efter sambon. Jag sa åt honom att köra vidare, men det kändes ändå lite trist att bli lämnad ensam.
Jag försökte kuta ikapp honom, men det gick inte. Totalt tog det mig 46 min att köra 6 km, så riktigt långsamt med andra ord.

Idag är det styrketräning som står på schemat, måste köra klart mina benövningar idag också som jag missade förra veckan. Borde nog ta mig iväg till gymmet nu om det inte ska bli supersent med middan sen.
Jag fick ribs, som ska grillas, av chefen, så nu vet vi vad vi ska äta till middag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar