23 juni 2010

Värmerekord

Idag var det värmerekord här. Det här var årets varmaste dag och det kändes vill jag lova. Jag gick en kort bit från jobbet till banken och det kändes som att gå i öknen. När det blåste till lite var det som att stå med hårtorken mot ansiktet. Inte skönt alls!!!

Det har varit lite dåligt med träningen de senaste dagarna. Ingen träning sen i torsdags och jag tror jag hoppar över träningen idag med. Den här värmen tar knäcken på mig. Jag är konstant trött och sover skitdåligt på nätterna.
Sen hjälper det väl inte till att stackars sambon jobbar konstiga tider och kommer hem mitt i natten och går upp 05:30 (igår) eller 04:30 (idag).
Då vaknar ju jag också och hinner känna hur jävla varmt det är och kan inte somna om.
Bläää.
Det ska bli skönt när den här veckan är slut så han slipper jobba så mycket och vi båda kan få sova lite mer.

Jag ska försöka komma iväg och träna lite på fredag, lördag och söndag i alla fall.
Fast sen kanske det har varit bra att jag tagit lite ledigt från träningen i nästan 1 vecka nu. Jag har ju kännt mig lite trött, seg och omotiverad och det är ju bra att vila lite ibland också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar