3 februari 2010

Tillbaka i sadeln

Ah, äntligen tillbaka i träningsrytmen igen. Både igår och idag har jag varit på gymmet. Vikten är tillbaka på 68,8 kg (imorse) och allt känns toppen. Om det inte vore för höften som fortfarande bråkar så vore allt tip top. Jag kan alltså inte träna löpning eller ens gå snabbt, men det som funkar är cykel och rodd och imorgon så blir det alltså rodd istället för löpning.

Jag hoppas att simning inte ska vara några problem heller, men det kommer visa sig på fredag. Snön som föll i fredags håller som bäst på att smälta bort, men det kan komma ny snö på fredag (jag hoppas inte på det).

Jag är redo för våren nu.

På mitt bord står vackra vårblommor, pärlhyacinter i en kruka och två krukor med rosa vårvivor.


Bild lånad från Odla.nu


Bild lånad från krukväxter.se


Bild lånad från puutarha.net

2 kommentarer:

  1. Nu har vi fått ytterligare ett erbjudande om jobb i USA. Detta är på bara ett år och i Greenville, SC. Känns betydligt bättre, mindre resor för maken och inte så länge. Tål att tänka på.

    SvaraRadera
  2. Ja, va kul! Då skulle du bo nära mig också. Jag har ungefär 1 timme med bil till Greenville, SC. Det är en toppenfin stad med en stor fin park och så finns det ett zoo (för barnen) som bara kostar $5 i inträde per person.

    Vi brukar åka till Greenville och gå i parken eller ta en fika eller äta lunch eller middag där rätt så ofta.

    SvaraRadera