17 februari 2010

One hundred push ups

Sådär då var första testet avklarat. Det blev 20 st som jag klarade på raken, på tårna såklart. Jag trodde först att jag skulle klara ungefär 12-15 st, men se, det gick bättre än väntat. Bara 4 ggr så många till så är jag uppe i 100 st.
Kanske går det faktiskt att klara det på 6 veckor då.

I vilket fall tänker jag göra mitt bästa och köra igenom hela programmet, sen får vi se om jag pallar 100 st på slutet. Mitt tidigare mål var ju 50 st på raken och kommer jag bara dit så kommer jag vara överlycklig.

Nästa vecka kör jag igång, häng med vetja.

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt intressant det där, spännande och se om det fungerar, det är verkligen inte dåligt att kunna göra 100st! Jag klarar knappt 2 haha. Tycker väldigt mycket om din blogg, full med inspiration, hit kommer jag verkligen tillbaka!

    Peppkram

    SvaraRadera
  2. Tack. Det gör mig glad att höra.

    Jo, visst låter 100 st mycket, men man får dela upp det i huvudet när man ska göra dem, 10 st i taget, så känns det nog bättre.

    SvaraRadera