24 februari 2010

Cykel och armhävningar

Idag var det cykel på schemat, 35 min för att vara exakt. Jag kom nästan 20 km, 19,2 km blev det och det kändes bra. Efter det slängde jag mig ner på golvet och körde 53 st armhävningar.
Ok, jag körde totalt 53 st, men uppdelat på 5 set, 10, 12, 8, 8, 15.
Nu är jag riktigt trött i armarna och så har jag träningsvärk i bröstmusklerna från i måndags.

Just nu klagade min sambo på att jag bara skriver med en hand och att jag borde passa på att öva på att skriva med båda händerna när jag bloggar. Ja, ja, ja, det var väl ett jävla tjat. Jag ska. Jag lovar. Imorgon ska jag köra igång med tangentbordsträningen igen. Men det tar ju sån tid att använda båda händerna. Man ser inte tangenterna och måste koncentrera sig så man inte skriver fel. Sen kan jag inte hitta alla bokstäver ännu heller, jag har inte kommit så långt i mina lektioner.

Idag skulle det ha snöat, eller det snöade, men det var typ knapp 10 flingor så det blev inget på marken. Tur. Det var tur.
För annars kommer vi ju aldrig bli av med vintern ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar