18 februari 2010

VU februari avklarad

Sådär, det blev visst en lite längre tur än jag hade tänkt. Det blev Vinterutmaningen - 1 mil, istället för 20 min så blev det 1:37:11.
Jag tog det riktigt lungt och gick försiktigt och joggade långsamt och fick inte ont någonstans. Jag hade redan innan bestämt att om jag fick minsta ont skulle jag gå direkt hem.
När jag kom iväg hade det hunnit bli lite varmare och termometern visade -1,1 och när jag kom hem hade det blivit ytterligare lite varmare +1,5. Så jag fick mig en riktigt skön tur. Sen hjälpte det ju till att jag lyssnade på en spännande bok också i min mp3-spelare.
Nu efter både stretch och lunch är det dags att ta en lång varm dusch.

Bredvid mig på bordet står ett doftljus med syrendoft, ute lyser solen och om man blundar och sätter sig på en stol i solen som lyser in genom takfönstret så kan man låtsas att det är vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar