16 april 2010

Vikt, mått och foton

Sist jag tog foton var 9 dec 2009 så det är ju ett bra tag sen nu.
Helt klart dags för lite uppdatering.

Så här ser jag ut nu:





Ser det bättre ut än i dec? Jag var ju brunare i dec, men hur ser musklerna ut? Jag tycker att jag ser smalare ut i alla fall.
Det bekräftas ju av måtten också för där har jag förlorat ett par cm till.

Dagens mått:
16/4-10 (skillnaden är från 2/3-10)
Vikt: 67,5 kg -2,1 kg
Hals: 36 cm oförändrad
Arm, höger: 29 cm, spänd biceps 31,5 cm -1 cm och -0,5 cm på spänd
Arm, vänster: 30,5 cm, spänd biceps 31,5 cm +0,5 cm och -0,5 cm på spänd
Byst: 86 cm -1 cm
Under byst: 78 cm oförändrad
Midja: 73 cm -1 cm
Mage (över naveln): 83 cm -1 cm
Höft: 96 cm -1 cm
Stuss (rumpa): 100 cm -1 cm
Lår, höger: 60 cm -2 cm
Lår, vänster: 60 cm -1 cm
Vad, höger: 38,5 cm -0,5 cm
Vad, vänster: 38 cm -1 cm
Body Fat: 24,08% -1,6%

Allt går åt helt rätt håll nu känns det som. Några veckor till så ska jag sen köra igång med styrketräningen igen och förhoppningsvis lägga på mig lite mer muskler samtidigt som jag skalar av mer av fettlagret över musklerna.

Edit:

Jag kan ju slänga in bilderna från första fototillfället också. 7 mån (14/9-09 till 16/4-10) mellan bilderna och 3,8 kg och totalt 41 cm mindre.


2 kommentarer:

  1. Grym skillnad som sagt! Riktigt bra jobbat :o) Gud vad roligt, jag läste på Livsvinst och snubblade bara in på din blogg här helt apropå och såg bilderna *skratt* Jag kände liksom "hahaaaa henne känner jag" Eller inte... men iaf från Funbeat hihi :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har ju inte outat min blogg till nån ännu. Tycker det är rätt skönt att vara anonym liksom. Men välkommen hit. :-)

    Kanske gör jag precis som Ella och går ut med ansiktsbilder och namn jag med. Vi får se.

    SvaraRadera