29 april 2010

Jävla krångel att logga in

Det var ju inte det jag skulle skriva om, men nu har jag helt tappat tråden och minns inte vad det var jag ville skriva.

Idag blev det ingen träning, istället åt vi middag med några kollegor till min sambo. En svenskmiddag blev det, kanske konstigt att man ser fram emot att få prata svenska med andra än sin sambo, men det gör jag i alla fall ibland.

Vi åt tpisk amerikansk mat, på steak house, med kött och bakad potatis och jag åt ribs. Mums!
Men det blir nog ingen bra vikt på vågen imorgon.
Men det är sånt som händer ibland, får ta och kämpa lite hårdare nästa vecka.

I går blev det faktiskt pizza till lunch också, chefen bjöd, så det var ju svårt att tacka nej.

Vikten har nästan hela veckan legat stabilt på 67,6 kg, så det är ju runt den vikten jag förväntar mig att landa även imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar