27 april 2010

Vecka 11

Sådär då är det inte många veckor kvar på original sprint programmet, med den här veckan är det totalt 3 veckor kvar, sen har jag klarat av ytterligare en utmaning.

Veckan ser ut som följer:
Week: 11
Monday Swim 20 min, Bike 30 min
Tuesday Off
Wednesday Run 25 min
Thursday Bike 35 min
Friday Swim 20 min
Saturday Off
Sunday Bike 55 min, Run 30 min
Total 215 min

Fast jag har redan börjat ändra om lite (ja, jag vet jag gör det nästan varje vecka).
I måndags blev det 20 min simning och på lördag blir det 25 min löpning.

Så veckan kommer se ut så här istället:
Monday Swim 20 min
Tuesday Off
Wednesday Bike 55 min, Run 30 min
Thursday Bike 35 min
Friday Swim 20 min, Bike 30 min
Saturday Run 25 min
Sunday Off

Det gör visserligen att det blir tre dagar på raken med cykling, men sånt är livet.
Så länge jag inte kör löpning flera ggr på raken (eller ens varannan dag) så känns planen ok.

1 kommentar: