23 april 2010

Lång och stressig vecka

Jag känner inte att jag har haft tid att uppdatera här eftersom jag har haft fullt upp hela veckan.
Har sovit lite för lite och varit supertrött och samtidigt kört min tyngsta träningsvecka på länge. Puh, men nu är det helg. Fast imorgon ska jobba på en auktion från 9-15, så ingen sovmorgon och slappardag precis.

Red Cliff som jag skrev om i förra inlägget var riktigt bra tycker jag. Fint filmad och bra story. Helt klart sevärd. Jag såg den på kinesiska (mandarin) med engelsk text och det kändes mycket bättre än att se den dubbad. Jag gillar inte dubbade filmer, man förlorar så mycket känns det som. Även fast jag inte kan kinesiska så tycker jag om att höra orginalskådespelarens röst.

I onsdags var jag ute och kutade med sambon och med honom som hare så slog jag mitt förra PB på 5 km. Så nytt PB är 28:45. Det är alltså omräknat från vår runda på 5,5 km som vi sprang på 31:26.

Jag körde racetempo och han låg på bekvämt samtalstempo (orättvist tycker jag). Jag måste nog inse att jag inte kommer att kunna bli snabbare än honom. Att han är kille (duh) och längre än mig och därför kan kuta snabbare.

Ja, just det, vägdag idag och neråt även denna vecka. -0,3 kg och 67,2 kg blev veckans vikt. Grymt nöjd att jag gått ner lite till. Nu är det inte så långt kvar till 66,x kg.

I onsdags kom mina bikinisar som jag hade beställt, jag ska ta lite foton med dem på, men jag tror bara att jag behåller 2 av dem. Tyckte att den med leopardfläckar satt lite skumt och så är den lite vass med alla paljetter.
Sen var den också den dyraste och faktiskt inte riktigt värd det den kostade tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar