15 april 2010

Första veckan på jobbet

Sådär då var det helg då. Fösta veckan på nya jobbet har gått bra och jag trivs riktigt bra. Det är mycket att lära sig och mycket som jag måste lära mig att hitta. Det är ju det som är problemet när man inte har någon företrädare som kan hjälpa till och visa hur hon brukade göra saker.

Träningen har också gått bra och jag har för en gångs skull faktiskt kört precis enligt schemat.
Ligger fortfarande back 25 min simning sen förra veckan, men jag tror jag försöker ta igen det imorgon. Då blir det liksom en liten försmak av ett triatlon, alla tre grenarna på raken och träning i 1 h 20 min. Lååångt pass, men det kommer bli toppen.

Vägdag imorgon igen och fotodag också. Det var aldeles för länge sen jag tog några bilder och nu ska det bli ändring på det. Jag ska börja fota mig en gång i veckan, jag kör på fredagar eftersom det är min vägdag och min lediga dag från jobbet så jag har tid att fota och trixa.

Jag funderade på att köra nakenbilder fast typ sätta svarta prickar på strategiska ställen. Fast det kanske är lite skumt. Kanske helt enkelt fortsätter med bikinibilder istället. Jag ska tänka på saken.

Ja, snart kanske det blir lite nya fina bikinis på bilderna också. Jag har nämligen beställt 3 st bikinis från Victorias Secret. Jag kollade in på orderstatus och idag har de skickat dem, så nästa vecka borde jag få dem. Snygga, eller hur!?
Sen kan man ju bara önska att man hade sån där kropp också, men det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar