19 april 2010

Vecka 10 i sprintprogrammet

Så här ser min träningsvecka ut den här veckan:

Week: 10
Monday Swim 30 min, Run 30 min
Tuesday Off
Wednesday Bike 45 min
Thursday Run 45 min
Friday Swim 35 min
Saturday Off
Sunday Bike 60 min
Total 245 min

Men jag tycker inte att upplägget känns helt optimalt så jag tänker ändra om lite.
Jag sprang ju igår och då ville jag inte springa idag igen. Det känns bätte att vila åtminstonne 1 dag emellan löpdagarna.

Så idag blev det cykling i 45 min (eller 49 min och 23,09 km) istället.

Så nya veckoschemat blir som följer:

Monday Bike 45 min
Tuesday Off
Wednesday Swim 30 min, Run 30 min
Thursday Bike 60 min
Friday Swim 35 min
Saturday Off
Sunday Run 45 min
Total 245 min

Nu ska jag kolla på en film, Red Cliff regissören av John Woo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar