1 maj 2010

5K PB&J-race

Idag kutade jag ett 5-km lopp på morgonen. Ett lopp för att stödja en organisation som heter Children's Clothing Closet och som kämpar för att barn ska få kläder och mot barnfetma. Ett bra lopp, mestadels på gräs, så det gick rätt långsamt för mig, 31:28 tog det.

Efteråt fick vi jornötssmör- och syltmackor, bananer och vatten. Toppen efter ett race, mycket bättre än det brukar vara. Vanligtvis brukar man typ få bullar, muffins och andra bakverk.

Glömde visst att skriva om gårdagens vägning, kanske är det för att det var uppåt som jag "glömde". I alla fall var det 67,7 kg och alltså +0,5 kg.
Trist, men inget jag tänker lägga för mycket tankar på.

Nu ska vi kolla på Hurt locker.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har bytt blogg och finns nu inne på smalajessica.wordpress.com istället för smalajessie.blogg.se. Ha en trevlig dag och hoppas du tittar in!

    Peppkramar!

    SvaraRadera