20 januari 2010

Vinterkräksjukan

Jaha, JoNU kom och gick och jag orkade inte riktigt engagera mig så det blev som det blev. Jag klarade antalet km och alla passen, men gjorde inga sidoplankan, burpees eller intervallpass.
Sånt händer.

Jag körde igång med WbL (Winning by Losing) istället och körde 1,5 vecka, sen slog den till, vinterkräksjukan. :(

Fy f@n va äckligt det är.

Man blir helt knäckt och det har tagit fram till nu för mig att känna mig återställd igen.
Det blir ingen träning den här veckan, kanske nån kortare promenad, men inget på gymmet.

Sen på måndag börjar jag om med WbL och kör från vecka 1 igen.

Jag ska ta mått och nya foton på söndag som ska bli mina före foton inför 12 veckor av WbL.
Jag ser faktiskt fram mot nya foton. Jag har gått ner en del nu under magsjukan så dagens vikt landade på 68,3 kg.
Det är alltså -2,2 kg på 1 vecka.
Jag låg nämligen på 70,5 kg dagen innan magsjukan.

Så jag hoppas att viktnedgången består och att det blir en skjuts i rätt riktning mot våren och sommaren.
Jag hoppas ju att nå 65 kg efter dessa 12 veckor med WbL.
Det borde inte vara omöjligt att gå ner 3,3 kg på 12 veckor.
Det blir lite mer än 1 kg i månaden och det ska ju vara möjligt att gå ner 0,5 kg i veckan så...
Den som ligger i får se. ;)

1 kommentar:

  1. Hej Hej!

    Såg ditt svar på min blogg. Tyvärr raderade jag det. JAg var lite obetänksam och glömde skriva till dig att inte svara mig på min blogg. Flera stycken i min närhet vet inte om våra planer nämligen. Så klantigt av mig...
    Men, nog om det.
    Vi tänkte i så fall flytta till Raleigh, där maken i så falla ska jobba, kontrakt på två år. Jag misstänker att jag inte kan åka över och börja jobba? Studera kanske jag gör i så fall, vet inte riktigt. Just nu vacklar vi i frågan, maken är lite tveksam till om han vill lämna sin nuvarande tjänst och om jobbet i USA verkar så roligt egentligen. Själv är jag tveksam över att det är just två år, det känns långt med tanke på barnen som är 3 resp 7 år.
    Är det dyrt att hyra hus? Hur är levnadsstandarden/boendestandarden i förhållande till hemma?

    SvaraRadera