4 december 2009

Bara 2 dagar kvar nu

sen är jag klar med mina första 12 veckor! Helt galet känns det. Det som kändes så jobbigt i början och nästan oöverstigligt är nu snart klart, över, färdigt och gjort.

Även fast jag känner mig riktigt stolt över att ha klarat av den här utmaningen så känner jag mig ändå inte riktigt nöjd. Jag hade trott att det skulle vara större skillnad på kroppen faktiskt.
Min mage känns nästan värre nu än när jag började.
Alltså den känns som en bulldeg som ligger uppepå mina magmuskler. Förut så kunde jag ju inte känna nån separation mellan fettet och de slappa musklerna under, men nu känner man verkligen hur fettet ligger "löst" ovanpå hårda muskler.
Lite äckligt att fettet ligger löst samtidigt som det är kul att känna musklerna.

Nu måste jag bara börja äta vettigt igen för att minska på det där äckliga fettet.

Nåt annat som är lite kul är att jag har fått färre eller mindre celluliter på rumpan och låren.
Dum som jag var så tog jag ju aldrig nåt kort på hur det såg ut för 12 veckor sen när jag spänner rumpan (det är då de syns mest) så jag har ju ingen bild att jämföra med.
Men jag ska ta en bild på det nu tänkte jag så jag kan jämföra om 14 veckor (14 istället för 12 eftersom jag ska semester i 2 veckor) och se om det blivit nån ytterligare skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar