27 oktober 2009

Novemberutmaningen.


Jag har bestämt mig för att delta i denna utmaning Novemberutmaningen som en del av min egen utmaning.
Följ länken så får du veta mer.

Jag tror det blir en tuff utmaning, men även en rolig utmaning.
Detta kan jag behöva som en extra push i rätt riktning.

Mat kommer gå av sig själv eftersom jag redan inte äter godis. Fast jag får väl lov att räkna in min mörka 70%-iga choklad i godis så det får bli 4 lördagar utan den då.

Det enda i träningsutmaningen som kommer bli lite trixigt är 2 nya träningsformer. Jag kör redan ett väldigt varierat träningsschema och har testat det mesta. Det enda som jag ännu inte har testat på mitt gym är NIA jam, så det får jag köra, det finns ett sånt pass 14 november (de kör bara ett pass i månaden).
Annars får jag återuppta nåt jag testat tidigare men ratat.
Jag hoppas att det går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar