30 oktober 2009

Monsterveckan snart slut.

Den här veckan har det blivit mycket träning och det är fortfarande ett lååångt pass kvar imorgon.
Jag har kört vattengympa 3 ggr, måndag kl 8, onsdag kl 8 och idag kl 9. Idag blev det även styrketräning direkt efteråt, inte kul. Vi hade kört mycket ben i vattnet och idag var det underkropp, dvs ben, som jag körde på styrkedelen.
Resten av veckan har jag kört lite dubbelt med både styrka och kondition. I tisdags blev det 20 min kondition följt av överkropp och sen 15 min på löpbandet (varav 9 min springandes). Igår tog jag en välbehövd vilodag så det var därför som det blev dubbel träning idag.
Imorgon blir det 40 min kondition (HIIT- High Intensity Interval Training) och sen överkropp (ca 60 min) och som avslutning 15 min på löpbandet (samma som i tisdags). Sen är det äntligen helg och jag får vila lite inför starten av novemberutmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar