22 september 2009

Tisdag, dag 9

Gårdagens vikt: 71,2 kg
Dagens vikt 70,8 kg.

Träningen igår gick bra, orkade lyfta tygre än i förra veckan. De enda musklerna som inte riktigt var med var magmusklerna. Jag hade fortfarande träningsvärk och fick ta det rätt lungt med magövningarna. Varje "sit-up" gjorde ont. Hoppas det blir bättre till på fredag när nästa pass med magen är.

Även om det inte har gått så lång tid ännu och jag såklart inte gått ner särskilt mycket i vikt så känner jag mig smalare på nåt sätt. Måttbandet skulle säkert inte visa någon skillnad, men det känns så ändå.
Som om musklerna tajtar till kroppen redan nu.
När den här veckan är slut så är det bara 1 vecka till innan nya mätningar och då får jag se om nåt har hänt.

Kvällens pass blir antingen crosstrainern som vanligt eller kanske spica upp det hela med att köra rodd istället. Jag har inte kört intensiv rodd i 20 min tidigare, så det kan ju bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar