15 september 2009

Tisdag, Dag 2

Jaha, förra veckan gick ju inte så värst bra. Blev inte av att jag gick till gymmet och utmaningen startades inte med andra ord. Men bot och bättring, idag kom jag i alla fall iväg och utmaningen är officiellt påbörjad.
Jag körde dubbelpass idag eftersom jag inte kom iväg till gymmet igår.
Fy f@n va jobbigt, det ska jag inte göra nån mer gång.

Först blev det 20 min kondition på crosstrainern och när dessa 20 min var slut ville jag nästan kräkas. Har nog inte tagit i så mycket och kört så hårt tidigare.
Detta kommer ge resultat det känns.

Sen var det bara att ta tag i gårdagens styrkeprogram då. På schemat stod överkropp och mina spagettiarmar fick sig en rejäl omgång. Det kommer kännas imorgon, jag lovar.

Jag tog bilderna igår och mätte mig, så jag tänkte att jag slänger upp det idag då.

14/9-09
Vikt: 71,3 kg
Arm, höger: 31 cm, spänd biceps 32 cm
Arm, vänster: 31 cm, spänd biceps 32 cm
Byst: 90 cm
Under byst: 80 cm
Midja: 78 cm
Mage (över naveln): 88 cm
Höft: 100 cm
Stuss (rumpa): 107 cm
Lår, höger: 64 cm
Lår, vänster: 64 cm
Vad, höger: 40 cm
Vad, vänster: 40 cm

Nästa gång jag tar mått blir om 3 veckor. Jag hoppas på en liten skillnad redan då, men vi får se.

Så här ser jag alltså ut då på dag 1.



Dagens vikt blev 71,0 kg.
Jag kommer skriva dagens vikt varje dag för att hålla koll på hur den går upp och ner beroende på mat, träning och vätskenivåer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar