4 september 2009

På måndag börjar jag.

Jag har bestämt mig för att göra en 12 veckors body challange och här kommer du kunna följa mina framsteg.
Upplägget är rätt enkelt, träna 6 dagar i veckan och ät 6 mål mat om dagen.
3 dagar ägna åt konditionsträning á 20 min och 3 dagar åt styrketräning á 45 min.
Styrketräningen är uppdelad på överkropp och underkropp och dessa pass körs varannan gång.
Vilodagar är söndagar.

För att se träningsprogrammen följ bara länkarna.
Styrka

Kondition

Body Fat Calculator

Här kan du ladda ner en pdf med hela träningsupplägget:
http://bodyforlife.com/exercise/downloads/bfl_charts.pdf

På måndag 7 september sätter jag alltså igång.
Då kommer jag lägga upp bilder på hur jag ser ut och vilka mått jag har samt min vikt.
Dessa kommer jag sedan att uppdatera var 3:e vecka.

Under de 84 dagarna som utmaningen håller på ska jag försöka göra ett blogginlägg varje dag med vilka vikter jag kört med och min mat.
På söndagar blir det antagligen inget bloggande utan bara välbehövlig vila.

Vi ses efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar