7 augusti 2010

Invägning av sambon

Ja, vi behöver ju båda två komma i bättre form och det är lika bra att vi kör hårt båda två samtidigt. Det blir ju lättare då med middagar och så.
Jag körde ju min veckovägning igår, men körde en vägning idag med, samma vikt idag som igår för mig (69,3 kg). Sambon vägde in på 78,7 kg och det ger oss exakt samma BMI (han är nämligen 180 cm lång).
Så vi ligger lika, viket är lite spännande inför "tävlingen" neråt. Jag ska verkligen hålla mig i skinnet och se till att "vinna". Såklart att det inte är en tävling igentligen, men lite kul är det ändå att tävla tycker jag, så...

Jag måste komma igång med träningen igen. Det gick ju lite sådär den här veckan. Har bara blivit långa promenader och inget mer.
Ska nog ge mig ut och gå en sväng nu förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar